Post by lismiralavi on Feb 24, 2022 8:53:11 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Bakery Empire: Cake \u0026 Bake ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Bakery Empire: Cake \u0026 Bake IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes onbeperkte bron ▞▞▞
▞▞▞ My Bakery Empire: Cake \u0026 Bake 2022 version ▞▞▞
Alle Coco-spellen zijn goed, maar er zijn zoveel dingen op slot en je moet ze kopen. Wij, kinderen, verwachten goede en spannende spellen en Coco-spellen zijn dat, maar we verwachten dat het gratis is. Hoe dan ook, deze game is gewoon goed. En ik hoop dat ik mijn bakkerij kan ontwerpen en de spullen erin en de dingen die ik gebruik....maak alle Coco-spellen gratis
Als je de negatieve kant van het spel bekijkt, dan heeft het veel advertenties en het komt het vaakst voor, het heeft zoveel smaken, maar je kunt ze niet ontgrendelen omdat er staat dat je het moet kopen, maar er is geen optie om het te kopen.
Super leuk iedereen moet dit spel spelen
Taj Bakers - Nieuwste Versie Voor Android - Download Apk
Dit spel is echt leuk en ik vind het zo leuk. Bedankt voor het maken. Ik heb geen problemen, geen problemen n geen bugs echt leuk spel dankjewel. ️❤️
My Bakery Empire: Cake & Bake - Apps op Google Play
My Bakery Empire: Cake & Bake રોલ પ્લેઇંગ xryi
Er zit een slot in alles wat mijn klant nodig heeft.. en die kinderen hebben geen internetverbinding..we kunnen het niet ontgrendelen. Ontgrendel het alstublieft. Ik ben dol op het spel. Ik kan de bestelling gewoon niet voltooien vanwege de sloten.
Ik hou van dit spel, maar nog een slot dat ze niet openen dat vergrendelt voor de tijd, hou van dit spel nu ik was😡😈😭 alsjeblieft. iedereen installeert dit spel alsjeblieft zeg hoe je de sloten opent. slechts 3 weken open het spel alleen. Maar op een dag opent het spelslot ook niet zo vriendelijk. Zie dat mijn jongere zus ook met me meedoet, zie me dat is verdrietig
juni, en ik zal in staat zijn om de beste manier te vinden om te zien of het kostenniveau van mijn vrienden de details hieronder zijn, en ik zal contact opnemen en ik heb contact gehad en ik zal op dezelfde manier in staat zijn , een beetje graag op dezelfde manier, maar Hhwhehej u2
Ik vind het een leuke spel. Ik heb nog een ideetje voor een volgend coco spel. Misschien moeten jullie iets maken met WATERBALLET. 😉
Het is leuk, maar...zoveel dingen worden vergrendeld en je moest betalen..waarom kan er geen advertentie zijn om het te ontgrendelen...zo jammer, er kunnen meer spelers van dit spel zijn....
slecht
Leuk spel. Ik raad het aan als je interesse hebt in bakken. Advertenties zijn erg minder. Kan worden vertrouwd. Ik hoop dat mijn beoordeling niet verandert en dat je zo doorgaat.
Dit spel was in het begin erg leuk, maar nu haat ik het omdat de enige manier om echt goede taartversieringen te krijgen is door de volledige versie te kopen, dus ik zou niet aanraden om dit spel te kopen, tenzij je bereid bent 10 dollar te betalen voor een spel dat is in het begin leuk maar wordt daarna steeds teleurstellender.
Kebab pontevedra ciudad, Armando arellano los cabos ...
het is een heel slecht spel. Er stond geschreven dat we de macarons ook gaan maken. maar het eten herhaalde zich keer op keer?
Sherri Winston - Boek en Buro - Libris
het is een geweldig spel je kunt er niet mee ophouden !!!! Ik heb het gespeeld verwijderd gedownload en urenlang gespeeld
Super saai je kan niks bijna doen
Leuk een kindje van 5
My Bakery Empire: Cake & Bake Jocuri de rol khgb
Ik houd deze 5 sterren omdat het letterlijk leuk en mooi is en kleine kinderen leert hoe ze een been moeten koken, zoals als ze opgroeien, ze taarten kunnen maken wat ze maar willen, dit ding is mooi, dus daarom krijg ik vijf sterren als iemand het meer zou kunnen geven zoals dit is een prachtig leerspel waar elk kind dol op is, dus ik krijg vijf sterren😍😍😍😍😍😍😘😘😘😊😊😊😊😊😊😊😊
De game is niet zo slecht, ik wil gewoon het grootste deel van de Suff Unlocked en elke keer dat je klaar bent, verschijnt er altijd een toevoeging. De game is nogal traag, meer beledigend, maar de game is goed, hij heeft alleen wat meer updates nodig en dan kom ik terug op het maar als ik speel, duurt het OOIT om te laden, dus als je dit ziet, repareer het dan, ik kom de volgende keer terug
Ik hou zoveel van je spel, hoewel er veel advertenties zijn, waarom zoveel advertenties Ik vind het niet zo leuk
Het is een goed spel, maar sommige functies zijn niet goed. Ze worden bekeken en klanten eisen ze. Er is geen manier om het te openen. Dit soort spellen spelen we om aan de vraag van de klant te voldoen, als ik dat niet kan, wat heeft het dan voor zin om te spelen. Ik hoop dat ze dit kunnen oplossen
De vreselijke dingen zijn dat dit spel nooit laadt en het heeft echt al mijn internet verspild aan DIT 😲😲!!! Ik zal je suggesties geven dat het beter is om deze game niet te downloaden, het is echt echt verschrikkelijk, ik heb de game niet eens gestart, hij ging gewoon terug naar het startscherm. Controleer dit probleem . Het lijkt erop dat dit spel moet worden verwijderd.😧😧.
Veel te veel advertenties! Het is geen spel meer, het draait allemaal om advertenties, advertenties en nog eens advertenties!!!! Stom!!Dit verdient niet eens 1 ster!!! VERWIJDEREN!!!!
Het is echt een leuke en goede game, maar het meest irritante aan de game is dat je niet alle items kunt krijgen die je nodig hebt om je bakken te voltooien, zoals andere games, ik heb het ofwel ik gebruik d-munten of sterren om ze te ontgrendelen, maar in dit spel het anders ik moet geld betalen om de volledige versie voor mij te krijgen ik vind het beter ik gebruik veel gegevens en krijg het een keer dan nog een geld te moeten betalen om de volledige versie te krijgen het is verkeerd als je het mij vraagt en nog een probleem is d app is zo vervelend want het stopt met werken
Het is echt leuk en ik vind het erg leuk, maar ik denk dat je het kunt verbeteren door meer dingen te doen, zoals er misschien niveaus aan toevoegen, zodat het interessanter is
Ultimate Fishing Simulator Szimulációs játékok exk
In de eerste taart na het maken van de advertentie komt advertentie die niet gaat
Once upon a time, there was wannabe baker whose dream came true! Enjoy this mouth-watering cake bakery story and help Lizzie fulfill her dream of someday
Ik vind het spel leuk en het is echt leuk, maar waarom is het andere soort dessert ik kan het niet bakken en er staat dat je de volledige versie nodig hebt. help dit probleem op te lossen ik wil meer bakken
Ik weet dat mijn apparaat cinda glichy is, maar ik heb deze game op mijn andere apparaat en ik ben er nu dol op, ik kan geen evenementen spelen, ik weet dat het niet jouw ding is, maar ik ben dol op deze game, maar op mijn andere GEEN GLICHT-apparaat als ik een advertentie bekijk voor dominantie alles anders wordt vergrendeld, dus als je dat kleine probleempje oplost, krijg je 5 thx
Make a super delicious cake in my cafe cake shop! ... Wow, your cake shop has opened! ... Let's crush this cooking fever with Cake Shop Bakery Empire!
Je kunt bakken, ik ben dol op bakken en mijn favoriete onderdelen van het spel zijn het bakken en decoreren!!♥
My Bakery Empire: Cake & Bake Ролеви qxpv
Het is leuk maar heb het omdat je een opdracht krijgt dat je een taart moet bakken maar daar moet je voor betalen met echt geld. Voor de rest is het leuk
Princess Donut Game – Baking Games for Girls APK 1.4 (Android ...
Search Discussions - Grokbase
Ik vind het helemaal niet leuk.
Je blijft het herhalen, leuk voor kinderen van 6,7 en 8 en je hebt aan het begin helemaal niets je moet alles nog kopen zo stom!!!!!!!!!!!! Wil je natuurlijk ook een keer op!
Ik hou van dit spel, het is leuk om te spelen☺️🌹 .maar ik haat zoveel advertenties ☹️☹️😟 daarom gaf ik er 3 ⭐⭐⭐🤗
My Bakery Empire: Cake & Bake رول پلیئنگ ehfy